GreenGuy's Studios

Rövid videókban szeretnék jól és rosszul sikerült pc-s illetve alkalmanként telefonos,nintendós játékokat bemutatni.Ha fel akarod venni velem a kapcsolatot írj e-mailt a greenguy747@yahoo.com e-mail címre:)

Linkek

A Nap Vicce:)

A nap vicce

Random Videó:)

GrennGuy's Studios(?) - Medal of Honor Pacific Assault bemutató - part 1.

2009.03.15. 10:27 :: SunVice (törölt)

Nem a legjobb videóm, szóval ha nem jön be, megértem...Eléggé nehéz II. Világháborús játékokat bemutatni, főleg, hogy ez az első ilyen játék amit bemutatok. A második rész már teljesen kész van, remélem jövő hétvégére fenn is lesz. Ez az egyetlen ilyen alkalom, amikor tudok feltölteni, a szombat és a vasárnap reggel, mert a kocka bátyám 10-ig alszik :)(Én meg 7-kor kelek xD) Nah, szóval itt a videó:

 

Pár megjegyzés a videó végére: A thompson-t elnéztem, az egy BAR. Egyik rajongóm jelezte, hogy 43-ban is volt egy D-Day. Pedig ennek a Wikipédián utána néztem, nem ilyeneket kaptam. A tévedésekért útólag elnézést kérek. GreenGuy-nak pedig jobbulást, remélem, hogy nem kell egyedül lennem újra, nem esne jól :(

SunVice

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://greenguystudios.blog.hu/api/trackback/id/tr631003037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.03.15. 16:08:08

Hát...szerintem ez nagyon gyenge lett:S először is a 2. világháborus kiképzőtiszteket egyáltalán nem érdekelte h fer vagy nem fer az amit a katonákkal csinál, aztán a böfögéses jelenet bár, nevettem rajta de nagyon pofátlan és undorító volt, és gondold azt végig h mit akarsz mondani ne improvizálj...jah és proóbálj meg javítani a hangodon, és ne Ö-zz oan sokat

viktor1996 2009.03.16. 14:54:14

egy rész ne Bar gépfegyverred volt es a nem szamuráj kard volt hanem szuróny és a japánoknak ez volta hadi tecnikájuk nézutána a dolgoknak !!!!!!!!!!

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.03.17. 05:50:52

Jah és a játék zenéje szerintem KITŰNŐ, tényleg teljesen bele lehet élni magad, de ha te ezen csak aludni tudsz, akkor szerintem nem igazán érezted át a katonák helyzetét a II. világháboruban mivel a játék ezt akarta éreztetni a zenével... én majd el bőgtem magam rajta...

www.bugok.hu 2009.03.20. 17:34:49

az nem thompsom A1M1 hanem BAR de semmi baj a videó super

Nabopolasszár 2009.04.10. 17:15:46

Nagyon gyenge
A játék jó csak a kommantátor szürnyű
süti beállítások módosítása