GreenGuy's Studios

Rövid videókban szeretnék jól és rosszul sikerült pc-s illetve alkalmanként telefonos,nintendós játékokat bemutatni.Ha fel akarod venni velem a kapcsolatot írj e-mailt a greenguy747@yahoo.com e-mail címre:)

Linkek

A Nap Vicce:)

A nap vicce

Random Videó:)

2008-as év legjobb Pc-s játéka Part 2

2009.02.07. 10:11 :: greenguy747

Ez volt az eddigi legszerencsétlenebb feltöltésem.Vhogy így történt:

1. feltöltés:-nem jó,mert a balfaszságom miatt nem volt hangja(véletlenül elnémítottam vegasban)

2.feltöltés:-újrakonvertáltam,most már hanggal,erre 18,25 perces lett,amit később verttem észre :@

3.feltöltés:ezt meg a qrva yt tiltotta le,mivel volt benne 10 másodperc,pontosabban 10,41 mp Metallica!Fuck.Ekkor non ki voltam akadva.

4.feltöltés:végre sikerült,bár hajszál híján kikapcsoltam a gépet (belebotlottam a tápkábelbe,ami MAJDNEM kihúzódott)

Ja,és egy kommentelő kérdezte h mért van a maximum games-es intró(v vmi ilyesmi):hát azért,mert ők kértek meg h csináljam meg,és az ők ötlete is ez a Best of 2008 sorozat.

Na de nem pofázok többet,jöjjön a videó:

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://greenguystudios.blog.hu/api/trackback/id/tr16928016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2009.02.07. 18:14:46

jéé ezt én kérdeztem oksa mostmár felfogtam amúgy a videó király nekem minden játék teccik ezek kőzül csak az utolsó nem az valahogy nem teccik de lehet hogy jó
süti beállítások módosítása