GreenGuy's Studios

Rövid videókban szeretnék jól és rosszul sikerült pc-s illetve alkalmanként telefonos,nintendós játékokat bemutatni.Ha fel akarod venni velem a kapcsolatot írj e-mailt a greenguy747@yahoo.com e-mail címre:)

Linkek

A Nap Vicce:)

A nap vicce

Random Videó:)

Holnap Videó!Ájpromisz ..:D

2009.02.13. 21:31 :: greenguy747

Hát igen,a héten alig volt időm vidizni (hát ez nem egészen igaz,mert egy csomót Fallout 3-aztam XD).2 vidó lesz,egy best of 2008,meg egy SPORE 3. vidi.Holnap veszek szinkront,utána a szokásos menet (renderelés,feltöltés) és már élvezhetitek a videót(kat?).

Addig is promózom az egyik yt-s haverom, Skrobak Milánt ,alias NeverDie-t,aki ilyen random nintendós videókat csinál,rossz és most már jó játékokról csinál videókat yt-n.Nekem ami bejött neki az a beszéde,mindenről eszébe jut vmi poén,vicces dolog,a beszólásain meg nagyokat lehet röhögni!:D

Itt a legújabb vidije:

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://greenguystudios.blog.hu/api/trackback/id/tr97941744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.02.18. 21:01:46

Sztem jó vidi!! nekem teccok, csak rengeteg volt a csúnya beszéd én szeretem vidiben ha vicces, ez is az volt csak már enyhén tulzás sztem de más bajom nincs vele :)

NeverDie 2009.02.22. 16:20:23

Ez az egyik ilyen videóm amiben fáradt voltam + ki voltam készülve agyilag....de ha yt-n megnézed a videó melletti info részt abban kiirtam hogy ebben a videóban a megszokottnál is több káromkodás van,megtekintését csak nyugdíjba vonulás után ajánlom!
süti beállítások módosítása